Non classé

HISTORIA SHQIPTARE E GAZETARIT LEON MOLLA KAPËRCEN KUFIJT NGA FRANCA NË SPANJË

 

http://www.lejournalinternational.info/es/dossier-special-albanie-drapeau-albanais/

Capture
Pak muaj më parë gazetari Leon Molla publikoj  10 shkrime për Shqipërinë në shtypin Francez të cilën pasqyroj origjinën e këtij Kombi si dhe kulturën e tradhëtinë europiane që u bë kundër Shqipërisë.
Pas këtij publikimi nga Shtypi Francez në gjuhën frënge, publikohet dhe në gjuhën Spanjolle duke kapërcyer historia jonë Kombëtare nga kufijt e Francës në atë të Spanjës.
10 shkrime për lexuesin Spanjoll vjen nga shkrimet e Leon Mollës të publikuara më parë në shtypin Francez për ta njohur më mirë Kombin e vendit të Shqipeve.
Gazetari Leon Molla shprehet shumë i emocionuar dhe i lumtur duke përgëzuar njëkohësisht dhe gazetarin Francez A. Demoment për bashkëpunimin ku e cilëson kolegun e tij si Hero të vërtëte që ka dhënën kontributin më të madh i cili publikoi pa hezitim pas shumë shkrimeve ndaj Kombit tonë dhe hartën e Shqipërisë së Madhe duke treguar të vërtetën historike të këtij Kombi.
Gazetari Leon Molla premton se zëri dhe e vërteta e Historisë së Kombit Shqiptarë nuk do të ndalet këtu, por do të vijojë më fuqishëm.
Link në Spanjisht:
http://www.lejournalinternational.info/es/dossier-special-albanie-drapeau-albanais/

Catégories :Non classé

Laisser un commentaire